Jesteś tutaj: Strona główna Uroda Piękno

Hotele nad morzem są różne -
HAVET Hotel Resort & Spa ***** jest tylko jeden.

Pięciogwiazdkowy hotel nad morzem o wysokim standardzie, w przepięknej okolicy - blisko morza, z
dostępną prywatną plażą i bezpłatną całoroczną strefą termalną - o łącznej powierzchni 300 m2.

Idealne miejsce - na udany urlop!

Bogata oferta noclegów w pokojach i apartamentach z widokiem
na morze lub las - dla rodzin z dziećmi i we dwoje.

W hotelu - zwierzętom też jest miło.

Weekendowe pakiety SPA
- dla chcących zadbać o zdrowie i urodę.

SPA nad morzem - pod opieką specjalistów kosmetologów, dietetyków i fizjoterapeutów.

Unikatowy sprzęt HI-TECH dzięki któremu ujędrnimy Twoje ciało...

Oferty specjalne w atrakcyjnych cenach
- standard na najwyższym poziomie.

To tylko mała część oferty Naszego hotelu HAVET Hotel Resort & Spa *****.

Zapraszamy!

Archiwum

Czy wiesz jaki jest twój typ urody?

Jesteś wiosną, latem, zimą czy jesienią? Sprawdź to!

WIOSNA


Twoja cera

Jasna, w kolorze kości słoniowej, bez żadnych niedoskonałości i wyprysków.


Twoje włosy

Najczęściej blond, miodowy blond, słomiany blond, złoty blond, również brunetki i rude, ale nie popielate.


Twój kolor oczu

Niebieskie i zielone we wszystkich odcieniach, raczej jasne.

Podkład dla ciebie
Najlepszy będzie koloryzujący krem na dzień w odcieniu
brzoskwiniowym, jednak pamiętaj, żeby nakładać go delikatnie i z umiarem.


Makijaż oczu dla ciebie
Nie maluj oczu zbyt mocno. Wystarczy odrobina delikatnych cieni w kolorze złotym, brązowym, jasnoniebieskim lub jasnozielonym i pociągnięcie mascary (ale nie czarnej).


Makijaż ust dla ciebie
Wybieraj pomarańczowe odcienie z brązowymi refleksami oraz delikatne błyszczyki. Najważniejsze abyś nie malowała ust zbyt ciemno lub jaskrawo.


Róż dla ciebie
Pasuje ci czerwony z domieszką brązu, brzoskwiniowy, pomarańczowy lub ciepły różowy.


Kolor włosów dla ciebie
Prawdopodobnie masz naturalne złote refleksy we włosach. Jeśli chcesz, możesz je podkreślić. Nie eksperymentuj jednak i nie odchodź zbytnio od swojego naturalnego koloru.


Znane osoby
- Drew Barrymore,
- Cameron Diaz.

strony:

Natalia Bołtryk

Dodaj komentarz

Dodany: Poniedziałek, 14 Lipca   wykop ten link!


Oceń artykuł

Oceń teraz: 3.3 (głosów: 9)

 RSS komentarzy

  • Autor: anona - (2008-07-20 22:10)

    bzdura... Ja mam jasne blond jestem mocno opalona i róż wcale nie jets potrzebny, jak juz to brzoskwiniowy, a oczy najlepiej jak są ciemne i mocne, czarna mascara, ciemne cienie.. a usta najlepiej wyglądają gdy są beżowe, takie jaki kolor skory, alno jasnoróżowe

  • Autor: anona - (2008-07-20 23:11)

    ale skoro Paris Hilton to ja jetsem lato :P

  • Autor: Iva - (2008-07-26 18:06)

    jestem zimą i zalecenia co do makijazu całkowicie sie zgadzają.. mozna jeszcze dodać do koloru cieni granatowy lub ciemnozielony żeby rozweselić ubiór

  • Autor: Paula - (2008-08-08 22:10)

    ej, ja mam jasną cerę z wypryskami, opalam się najpierw na czerwono a później brązowieję i mam prązowe włosy. jakim jestem typem?

  • Autor: Paula - (2008-08-08 22:10)

    dodam jeszcze, że mam zielone oczy i ciemną oprawę oczu

  • Autor: ona - (2008-08-26 15:03)

    właściwie do każdego opisu pasuje...

  • Autor: Baśkaa - (2008-10-25 15:03)

    niezłe głupoty!!! liczą się tylko prawdziwe doświadczenia

  • Autor: DODKA 24 - (2009-01-16 21:09)

    DZIEKUJE ZA OPIS JESIENI ....ABSOL;UTNIE SIE Z TYM ZGADZAM ... P[OZDRAWUIAM Z PORTSMOUTH DOROTA

     

  • Autor: Gonia - (2009-03-25 17:05)

    Ja się utożsamiam z latem! Chcę tylko dodać że kobiety o tym typie urody bardzo ładnie wyglądają w cieniach do powiek w odcieniu fioletowym i kolorze włosów w odcieniu naturalnego blondu.Pozdrawiam:))

     

  • Autor: madzia - (2009-05-11 11:11)

    zgadzam sie w 100% jestem zimną zima;D

     

  • Autor: Martyna - (2009-07-05 18:06)

    Bzury. Wiosna i zima cery doskonałe i bez wyprysków??Od kiedy odcień skóry i włosów ma wpływ na trądzik, bo zbytnio tego nie rozumiem (Cameron Diaz, która jest tu wymieniona jako wiosna ma mega problemy z cerą) znam typową zimę z trądzikiem i typowe lato, które trądzik zna tylko ze zdjęć, także zabawne są takie opinie i wprowadzają w błąd

  • Autor: daria - (2009-08-05 19:07)

    lato do mnie pasuje jak ulał bede do niego sie upodobamiać

      www

  • Autor: beata - (2009-11-18 21:09)

    Ja mam brązowe włosy z rudymi refleksami, cere z piegami, opalam się dosyć dobrze tylko opalenizna długo się nie utrzymuje, zielone oczy, to jakim jestem typem. wydaje mi się że jesień ale też coś z wiosny. No i odkryłam ze super pasują mi ciepłe kolory typu brąz pomarańcz. proszę o odpowiedź. dzięki. pozdrowienia

      www

  • Autor: mweezy - (2010-04-19 10:10)

    wychodzi mi że jestem po części jesienią a po części zimą O.o

  • Autor: Wolf - (2010-05-12 18:06)

    Mógłby mi ktoś doradzić? Mam cerę bardzo bladą z piegami. (Bardzo trudno mi się opalić, zawsze najpierw jestem czerwona, a nawet potem opalenizna jest słaba i nie utrzymuje się długo) Bardzo ciemne (w cieniu wyglądają na czarne) brązowe włosy i szaro niebieskie oczy 0.o
    Wydaje mi się, że jestem jesienią/ zimą ale nie jestem pewna 0.0
    Dodam że, wbrew temu co jest tu napisane, bardzo dobrze mi w niebieskim, szczególnie ciemnym.

  • Autor: madziulka - (2010-05-15 22:10)

    Do Wolf :

    Prawdopodobnie jestes wiosna albo typem mieszanym lato-zima. Z twojego opisu wynika, ze prezentujesz chlodny typ urody. zatem bedzie ci ladnie we wszystkich kolorach w zimnych odcieniach.

     

  • Autor: Basia - (2010-05-26 11:11)

    może ktoś z zytających będzie wiedział jakim typem jestem:
    włosy-ciemny blond, popielate
    cera- beżowa, piegi brązowo-szare
    usta- blada czerwień
    brwi-nieco ciemniejszej od włosów
    oczy- brązowe, z dużym kontrastem pomiędzy białkiem
    Jestem typem chłodnym -tyle wiem, ale czy lato czy zima?

  • Autor: olilea - (2010-05-26 15:03)

    Basiu: Jeśli masz blond włosy to raczej lato,zima zazwyczaj zarezerwowana jest dla typowych brunetek o jasnej cerze.

  • Autor: Justyna - (2010-05-28 11:11)

    Beatko, najpewniej jesteś jesienią :)

      www

  • Autor: Basia - (2010-06-01 18:06)

    no niby wszystko wskazuje że lato ale mam oczy typowe dla zimy- takie o jednolitym kolorze i jest duzy kontrast pomiędzy białkiem a tęczówką, a podobno lata maja "zamglone" spojrzenie

  • Autor: Basia - (2010-06-03 16:04)

    poza tym Cameron Diaz jest typowym latem,
    nie mogę patrzeć jak inni piszą że to wiosna

  • Autor: Magda - (2010-06-06 15:03)

    Kurcze co specjalista to teoria,

    Ja pare lat temu na kursie wizazu i makijazu ( dla siebie) uczylam sie, ze wiosna jest blada, ma prawie niewidoczne rzesy i brwi, jasne wlosy. Od razu mozna ja poznac po eterycznym wygladzie ( twarzy a nie ciala oczywiscie:) ) A tu jako wiosne przedstawiaja lato.

    Zima moze miec rowniez popielate wlosy a nie tylko czarne. Braz z popielatym odcieniem wskazuje na zime, Lato ma bardziej jasne wlosy, ale tez chlodny odcien. Ma widocznie zarysowane brwi i rzesy. Pasuja jej kolory lata troszke przygaszone.
    Dla wiosny tylko jasne delikatne pastele., absolutnie zadna czern i mocne kolory.
    Jesien ma zawsze rudawy odcien wlosow. Pieknie im w brazach ale jeszcze piekniej w zieleniach. Czerwone odcienie odpadaja.

    Sa tez typy mieszane, ale wtedy trzeba do takich osob dobierac kolory bardzo indywidualnie.

     

  • Autor: Basia - (2010-06-10 15:03)

    to może jestem typem mieszanym bo dobrze mi w kolorach lata, ale w wersji bardziej wyostrzonej, nie takiej pastelowej, ale tez nie tak wyrazistej jak u zim

  • Autor: Ja - (2010-11-07 00:12)

    Wolf - jak dla mnie jestes zima;]

  • Autor: Jola - (2012-08-09 17:05)

    ja jestem typem zimy,szkoda że nie wyszczególniono kolorów ubran pasujących do danego typu...pozdrawiam

      www

  • Autor: baska - (2013-03-23 19:07)

    ja w warszawskiej poradni leczenia pigmentu od pol roku kupuje Dermotan.ktorego uzywam caly czas . Poznalam go przez moja kumpele co leczyla sie tam na bielactwo a jej mama ostude Polecili jej tam od pierwszego dnia Dermotan taki tonik zamiast pudru Wsiaka w skore i nie widac ze masz makijaz.. Kiedys uwazalam ja za nieladna z powodu swoich plam ale jak wrocila z tamtad bylam o nia zazdrosna Teraz ja juz wyleczyli ale ona i tak uzywa ten dermotan bo tak jak i ja chce wygladac dobrze nawet o takiej porze roku jak koniec marca Ja uzywam go i moja siostra tez My nie chorujemy na bielactwo ani nic ale jak stosowalysmy rozne pudry na twarz to nie trzymaly sie trzeba bylo dokladac no i brudzily kolnierzyki futrzane od bialej koszuliMoja siostra smaruje tez rece zeby nie bylo widac roznicy miedzy twarza a rekomaI wychodzi tez taniej bo uwaga Kosztuje 110 zl ale nie musimy juz uzywac kremu bo on odzywia skore Nie musimy uzywac podkladu bo on trzyma sie kilka dni Wychodzi nas wiec taniej A ze budzimy sie rano juz w ladniejszym wydaniu to to tez ma swoja cene . Ja podam tel dla tych co chca sie pidreperowac swoja psyche tez 22 6521955 lub 227563301 cJa jestem bardzo zadowolona

      www

  • Autor: ewelina - (2013-06-14 23:11)

    dzieki mojej znajomej co leczyla bielactwo w AFPv francuska poradnia leczenia pimentu poznalam kamuflaz dermotan Jest naprawde dobry Ujednoloca koloryt skory na twarzy lub calym ciele Ja sprobowalam od niej bo wygladala naprawde po raz pierwszy tak ze jej pozazdroscilam szkoda ze takie dobre lkosmetyki dotaje sie tylko jak sie jest chorym Zdrowa cera tez potrzebuje dobrych kosmetykow zeby sie nie niszczyla Moja znajoma mi pomogla a wlasciwie jej pozazdroscilam i zapytalam co ma ze tak dobre wyglada Dala mi sprobowac i teraz dzwonie na tel co eam pisalam ten 227563301 lub drugi 226521955) i zamawiam za pobraniem wiec nikt mi nie zarzuci ze zamawiam a nie mam bielactwa A nawet gdyby to nic zlego Ale wole nie naduzywac bo nie zawsze go maja wiec wole uwazac ale jezeli moge komus pomoc to tez cos I patrzcie Trzyma sie kilja dni wiec oszczedzam do tego odzywia skore wiec nie musze kupowac kremu a trzyma sie wiec rano tez wygladam tak ze wstac sie chce i nie martwie sie ze zle wygladam od rana .. Uwazam ze te reklamowane markowe kosmetyki nie zawszecsa tak dobre jak te co dla cery wrazliwej A duzo tansze , w calosciA czy wiecie ze samoopalacze niszcza powoli nasz zdrwy pigment niszcza Tez dowiedzialam sie od tej znajomej Oni tam dali jej bardzo duzo takich informacji co sa bardzo dobre tez dla najladniejszej skory bo jak uzywamy pudrow to skora tak nienoddycha a jak pory sie powieksza no to najladniejsza cera sie psuje Pomagajmy sobie . Chetnie poczytam od was podobne ciekawostki

     

  • Autor: Aneta - (2013-07-18 19:07)

    Wiam proszę o podpowiec mam jasne oczy jasne brazowe włosy naturalne mam piegi I szybko się opalam cere mam dosc jasna ale nie bardzo bladom. Jaki mogę miec typ urody ? Pomozcie proszę :(

      www

  • Autor: Celaena - (2014-11-18 22:10)

    Ja mam jasna cerę i czarne włosy jak węgiel. O i na co mi to , ja jestem naprawdę piękna.
    Zazdrościć mi tylko można.
    Piękna, mądra w wysportowana

      www

  • Autor: Celaena - (2014-11-18 22:10)

    Aneto, pewnie jesteś bardzo ładna a twoja
    Uroda nie jest bardzo często spotykana z tego twojego opisu co wiem... ale to dobrze być i mieć inną urodę... ja sama mam urodę złej lalki

      www

więcej


więcej