Hotele nad morzem są różne -
HAVET Hotel Resort & Spa ***** jest tylko jeden.

Pięciogwiazdkowy hotel nad morzem o wysokim standardzie, w przepięknej okolicy - blisko morza, z
dostępną prywatną plażą i bezpłatną całoroczną strefą termalną - o łącznej powierzchni 300 m2.

Idealne miejsce - na udany urlop!

Bogata oferta noclegów w pokojach i apartamentach z widokiem
na morze lub las - dla rodzin z dziećmi i we dwoje.

W hotelu - zwierzętom też jest miło.

Weekendowe pakiety SPA
- dla chcących zadbać o zdrowie i urodę.

SPA nad morzem - pod opieką specjalistów kosmetologów, dietetyków i fizjoterapeutów.

Unikatowy sprzęt HI-TECH dzięki któremu ujędrnimy Twoje ciało...

Oferty specjalne w atrakcyjnych cenach
- standard na najwyższym poziomie.

To tylko mała część oferty Naszego hotelu HAVET Hotel Resort & Spa *****.

Zapraszamy!

Archiwum

Cenzura na erotykę

Empik wycofuje ze swojej oferty prasę erotyczną. Do końca marca zlikwiduje zamówienia u dostawców tego typu tytułów.

W Empiku nie będzie już można kupić m.in. Twojego Weekendu, Cats, Sex Live i Polskiego Wampa. W sumie zniknie 95 tytułów. Playboy i CKM, które nie są klasyfikowane jako pisma erotyczne, będą nadal dostępne w salonach. Kategoria prasy "Tylko dla dorosłych" jest likwidowana w Empikach stopniowo od roku.


- Podjęliśmy taką decyzję ze względów ekonomicznych - zadziałał tu prosty rachunek. Pisma erotyczne stanowiły ułamek obrotu na dziale prasy (niespełna 1 proc.), nieproporcjonalny do powierzchni na półkach, jaką zajmowały. Nasza target grupa nie jest zainteresowana tą kategorią, fokusuje się raczej na periodykach z innych kategorii - m.in. opiniotwórczych, na pismach lifestylowych, kobiecych, wnętrzarskich, komputerowych itd. - tłumaczy w rozmowie z Mediarun Monika Marianowicz, PR & event director Empiku.


Wycofanie przez Empik prasy erotycznej jednoznacznie komentuje jako cenzurę Jarosław Ender, prezes wydawnictwa Pink Press. "Jest oczywiste, że nakłady tych pism w dużym stopniu sprzeda konkurencja i zwiększy tym samym swoje zyski. Niewykluczone, że wielu klientów kupujących tytuły erotyczne nie zakupi też innych produktów w salonach, gdyż nie będzie miała już po co ich odwiedzać" - pisze w liście skierowanym do mediów.


Ender decyzję Empiku uważa za "akt tajnej cenzury".

źródło: wiadomosci.mediarun.pl

Dodaj komentarz

Dodany: Wtorek, 11 Marca   wykop ten link!


Oceń artykuł

Oceń teraz: 4.7 (głosów: 3)

 RSS komentarzy

  • Autor: guci0 - (2008-03-12 00:12)

    Ciekawe, czy to będzie sygnal dla innych wydawców?
    Jak myślicie?

     

  • Autor: otesa - (2008-03-12 02:02)

    a co wydawcy maja tu do gadania? to posrednik, sprzedawca podjal taka decyzje, a swierszczyki... i tak beda, tylko ze w kioskach :)

  • Autor: nieznajoma - (2008-03-13 11:11)

    Wszyscy lub nikt

    EMPiK łamie prawo narusza - Ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.. 1993 r. Nr 47, poz. 211; tekst jednolity: Dz. U. 2003 r. Nr 153, poz. 1503, Dz. U. 2002 r. Nr 197, poz. 1661; Dz. U. 2004 r. Nr 96, poz. 959; Dz. U. 2004 r. Nr 162, poz.. 1693; Dz. U. 2004 r. Nr 172, poz. 1804; Dz. U. 2005 r. Nr 10, poz. 68).

    Nie wolno mu bowiem wyrzucić foliowanych i zabezpieczonych przed osobami, które sobie nie życzą czasopism , a zostawiać "odkrytych" panien w CKM i Playboy-u. Będziemy przeglądać te pisma w salonach w godzinach największego ruch-u, skoro EMPiK niema nic przeciwko nagim gwiazdom.

    To skandal i najczystszy dowód nieuczciwej konkurencji.

    Sąd zasądzi za to grzywnę i odszkodowanie dla wydawców.

    EMPiK "kłamie".

  • Autor: nieznajoma - (2008-03-13 11:11)

    1% wg Dyrektor PR tej firmy obrotu generują pisma erotyczne, które mają być wyrzucone.

    Liczymy (dane empik):

    - blisko 100 salonów w Polsce i 30

    - do końca 2008 roku w Polsce będzie 135 salonów empiku

    - do końca 2007 roku powierzchnia wszystkich salonów w Polsce będzie wynosiła 61 tys. m2

    - do końca roku 2008 powierzchnia salonów wzrośnie do 72 tys. m2

    Wynika z tego , że erotyka jest najbardziej dochodowa w sieci...

    1% - to w zestawieniu z małą powierzchnią przeznaczoną na jej ekspozycję (ok. 1,5 m/b) , małym wkładem pracy w rozlicznie (większość to miesięczniki), wysoką ceną, niskimi kosztami ekspedycji, logistyki i transportu, czyni , w przeliczeniu na m2 salonu , że z niego generują największy zysk w sklepie.

    Obrazowo , gdyby cała powierzchnia sklepu odliczając korytarze, lady itp. miała tę samą dynamikę sprzedaży (1%) to obroty empiku wzrosłyby o 420-670% wiecej!!!

    Pozostaje jedynie aspekt polityczno-ideowy, gdyż argument finansowy , świadczy jedynie o "działaniu na szkodę firmy przez jej dyrekcję".

    To czysta cenzura i łamanie prawa!

  • Autor: antek1 - (2008-06-15 07:07)

    jeszcze jeden powód na to aby kościól watykański eliminować z życia społecznego. To jest ich cenzura

     

  • Autor: Andrzej - (2009-01-16 13:01)

    I bardzo dobrze. Ci, co się Wam nie podoba, pomyślcie czy chcielibyście aby Wasze dzieci oglądały takie gazety, a to się niestety dzieje?

  • Autor: Też Andrzej - (2012-06-30 12:12)

    Andrzeju najpierw sprawdź historię na komputerze z którego dzieci korzystają. Średni argument, jakoś zupełnie nie trafia do mnie. Chłopcy będą oglądać i tak, a dziewczynkom się krzywda chyba nie stanie. Porno istnieje, przed dziećmi należy udawać, że nie?

     

więcej


więcej