Archiwum

Pokój za seks

Tanie i wygodne mieszkanie spędza sen z powiek studentom na całym świecie. Rubryki z drobnymi ogłoszeniami kuszą młode dziewczyny wizją mieszkania za darmo. W zamian studentki oddają siebie i swoje ciało.

W nowojorskiej prasie szczyty popularności biją ostatnio ogłoszenia z nagłówkami typu: "Zaspokój moje potrzeby i mieszkaj za darmo".

Za darmo, czyli bez czynszu w postaci pieniędzy. Bo skuszona ogłoszeniem dziewczyna musi spełniać seksualne zachcianki gościnnego pana. Taka jest cena wynajęcia mieszkania.

Nadawcami ogłoszeń są głównie bogaci biznesmeni i managerowie, samotni mężczyźni po trzydziestce. Adresatami: młode, atrakcyjne i rozrywkowe dziewczyny, co zazwyczaj podkreślają w swoich ofertach sami autorzy.

Nowojorska policja ostrzega, że takie ogłoszenia to nic innego, jak zachęcanie do prostytucji, która w Stanach Zjednoczonych jest nielegalna.

Adriana Winiarek (źródło: annanova.com)

Dodaj komentarz

Dodany: Czwartek, 26 Października   wykop ten link!


Oceń artykuł

Oceń teraz: 4.2 (głosów: 10)

 RSS komentarzy

  • Autor: guci0 - (2006-12-04 10:10)

    To straszne, że kobiety potrafią tak siebie sprzedawać, sprzedawać swoje ciało... Dla mnie jest to chore i wynika z braku szacunku do własnej osoby. Może sie myle, choć pewnie nie jedna osoba się ze mną zgodzi, że to pojście na łatwizne... Sponsor sponsorem, co dalej ? Dziewczyny, weźcie sie puknijcie w czoło! Pozdrawiam!

     

  • Autor: antika - (2006-12-04 19:07)

    PRACA ZA SEX - to bardzo powszechny problem, jak się dziś okazało, nawet i w polityce. Musimy z tym walczyc jako Kobiety i pomagać sobie. A takim facetom, którzy chocby jedynie mowili o tym nalezy wspolczuc glupoty i bezapelacyjnie wykastrowac

  • Autor: Kondziu - (2007-01-09 14:02)

    A ja uważam, że wiele kobiet, pracujących i studiujących w dużych miastach czasami nie ma wyjścia i taka forma znalezienia mieszkania jest dla nich jak być albo nie być. I ja nie potępiam tych dziewczyn za to, ze starają się sobie radzić, ale takich frajerów, którzy wykorzystują te kobiety...a co do sexu - nie zauważyliście, że dla niektórych to najszybsza i niestety najtańsza forma zapłaty... to jest dopiero problem...

  • Autor: Samanta - (2007-01-24 20:08)

    Niektóre dziewczyna naprawde nie mają wyjscia... To dla niktórych jedyna szansa wyrwania sie z "wiochy" ale jak mozna patrzec codziennie w lustro postepując w taki sposób?Jjak sie szanowac? SEX-hm wiele osób w moim srodowislu zostało przyjetych do pracy bo "załatwiło" sobie posadke w taki oto własnie sposób, ale jak dłuzej z tym zyc? Trzeba być silnym. 3-majcie sie!

  • Autor: vika - (2007-01-25 13:01)

    Lepiej juz by bylo wszystko jasne, ja daj ci cialo a ty mi mieszkanie, niz... Jak robia to niektore dziewczyny, lapia sobie jakiegos jelenia i podczepiaja sie do niego, cwane sa. Wtedy maja mieszkanie i to ZA DARMO! - o zgrozo, takich przypadków jest duzo wiecej. Czasem facet nawet wie jak sprawa wyglada, ale wygodnie mu tak jest, bo nie dosc, ze ma seks na zawolanie to i obiadek i pranie... Ukaładzik, w dodatku teraz to i faceci rozgladaja sie za majetnymi dziewczynami, by przez okres np. studiow miec wygodne zycie

  • Autor: wiki23 - (2007-09-01 17:05)

    No coż.Takie układy są niestety w dzisiejszych czasach na porzadku dziennym.Niektóre dziewczyny tak robią bo naprawde to jest ostatnia deska ratunku,Są też takie które właśnie lecą sobie na łatwizne.Do tego tzreba mieć silną psychike.No coz moim zdaniem nie ma tu co tak debatowac.Takie dziewczyny były i będą.I to jest ich prywatna sprawa ich życie ich ciało.Ale te ogłoszenia o których tutaj pisza.No bez przesady.Autorzy tych ogłoszeń to niedługo może jeszcze zapragną się takimi kobietami wymieniac.To jest już chore i takie ogłoszenia nie powinny się ukazywac.Takie jest moje zdanie.

     

  • Autor: tomek - (2010-03-02 21:09)

    lubie ja k kobieta zadowala faceta

      www

  • Autor: rafal - (2011-08-12 21:09)

    A co niby ma zrobić młoda dziewczyna która nie ma bogatych rodziców a chcę opłacać studia i mieszkać blisko uczelni? Może ma handlować dragami? Najpierw pojmijcie iż, problem nie leży w dziewczynach lecz statusie naszej polskiej egzystencji. Po pierwsze studenci powinni dostawać dotacje, ponieważ to nauka jest priorytetem. I popieram bardziej układ na otwartych zasadach niż omamianie facetów i udawanie zakochanej kochanki dla zysków!! One przynajmniej są szczere.

     

więcej


więcej