Archiwum

Wiele osób przeraża wizja regularnych forsownych treningów na siłowni i dlatego wybierają odchudzanie przy pomocy samej diety. Dobra wiadomość jest taka,cierpliwość popłaca że by osiągnąć sukces nie potrzebujemy idealnie zaplanowanego programu ciężkiego treningu. Na początek wystarczy 15-20 minut sportu dziennie. W ten sposób organizm przyzwyczai się do obciążenia i do zmiany planu dnia. Po jakimś czasie można powoli zwiększyć zakres treningu i obciążenie mięśni.


Należy pamiętać, aby nie przyspieszać zbyt szybko i nie przeforsować się. Początkujący często chcą szybko osiągnąć pożądane efekty, a zbyt ciężki trening powoduje frustrację i rezygnację z treningów.


Zauważalne zmiany w wyglądzie pojawiają się dopiero nawet po 12 tygodniach ćwiczeń. Znikają wtedy pierwsze wałki tłuszczu, a ciało staje się jędrniejsze.


Takie powolne tracenie na wadze daje długotrwałe efekty. Nawet gdy przyjdą po kilku tygodniach chwile słabości i zaczniesz opuszczać treningi lub podjadać słodkości, to nie spowoduje to nagłego przybrania na wadze.


Możesz wykorzystać sprzyjającą porę roku i rozpocząć treningi właśnie teraz. Pół godziny jazdy na rowerze dziennie, spacer szybkim krokiem po lesie czy pływanie, nie tylko poprawią twoją kondycję, ale sprawią też przyjemność, plan na koniec latabo aktywność fizyczna poprawia samopoczucie. Dzięki niej ciało wydziela hormony szczęścia, które sprawiają, że jesteśmy bardziej zadowoleni i zrównoważeni. Jeśli podejmiesz wysiłek i spróbujesz dodać sport do swoich codziennych zajęć, możesz nie tylko zyskać, lecz również stracić... zbędne kilogramy.

strony:

Natalia Bołtryk

Dodaj komentarz

Dodany: Czwartek, 23 Sierpnia   wykop ten link!


Oceń artykuł

Oceń teraz: 4.1 (głosów: 7)

 RSS komentarzy

  • Autor: laska - (2007-11-24 12:12)

    sport jest spoko na pozbycie się zbednych kilogramów . ok.

więcej


więcej